Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] NSA 325 v2 i padający dysk?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] NSA 325 v2 i padający dysk?
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Thu, 24 Mar 2016 16:11:34 +0100
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą elmer radi radisson
naskrobał(a):

> On 2016-03-23 19:01,  ...:::WISKOLER:::... wrote:
>
> (ciach)
>
> Samsung wyglada fatalnie, WD tez sie sypie - czy ten NAS nie jest
> poddawany jakims wstrzasom podczas pracy?
>
> Podaj prosze, jak w Storage-Volume wyglada konfiguracja, czy nie
> masz przypadkiem dwoch oddzielnych woluminow, po jednym na kazdy
> z tych dyskow?

W panelu sterowania wygląda to następująco:
http://zapodaj.net/e43d2995a1b3f.jpg.html
Ktoś wcześniej podpowiedział że mam tam dwa dyski spięte w jeden i w
zasadzie powinno się dać odczytać poza nasem jeśli tylko będzie obsługa
partycji linuxowych w windowsie. Znalazłem zarówno program jak i wtyczkę do
TC umożliwiającą taki myk. Zobaczę tylko czy to zadziała. Nie mam po prostu
miejsca gdzie mógłbym skopiować całość danych. Już przy próbie kopiowania
kilku plików po ok 400 MB walił błędami ażsię iskrzyło, odpuściłem - to
filmy i w zasadzie może znajdę jeszcze gdzieś kopie tego.
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz budzi się koło drugiej i pomyślał: