Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] NSA 325 v2 i padający dysk?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] NSA 325 v2 i padający dysk?
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Tue, 22 Mar 2016 17:17:51 +0100
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Adam naskrobał(a):

> Po co?
Żeby wykluczyć obciążenie procesora przez transmission.

> To zależy od tego, jak jest zbudowana matryca.
> Jeśli Mirror - to system będzie działał na jednym dysku. Wymiana
> felernego dysku na sprawny (taki sam lub większy) odbuduje matrycę.
>
> Jeśli masz inaczej skonfigurowaną matrycę - to musisz czym prędzej dane
> zrzucić na zewnątrz, gdyż pad dowolnego dysku powoduje śmierć matrycy.
Nie wiem jak jest zbudowana macierz. W panelu administracyjnym jest opis
określający ją jako JBOD

--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz budzi się z okropnym bólem głowy. Mętnym wzrokiem spogląda wokół: