Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Tue, 15 Mar 2016 09:14:57 +0100
W dniu 2016-03-15 o 08:20, Marek pisze:
> A więc wg takich jak ty i innych "rozumnych" inaczej to tylko lepszy pogląd.
> No cóż, macie prawo do swoich poglądów, ale to nie znaczy, że macie
> prawo do obrażania wierzących, bo nie podzielają waszego poglądu. :)
A czy wiara, to nie jest po prostu pogląd? Według Twoich poglądów Bóg
istnieje, według poglądów innych bogowie nie istnieją. Dla normalnych
ludzi to nic dziwnego, ale istnieje grupa oszołomów, którym wtłoczono do
głów, że tylko ich prawda jest słuszna i wiara stawia ich ponad
maluczkimi. Dlatego właśnie z politowaniem uśmiechasz się oglądając
program o afrykańskim szamanie, do którego durni współplemieńcy
przynoszą kurę, on im za to wrzuca zioła do ognia i mrucząc coś pod
nosem zapowiada deszcz. Jednocześnie z pełną powagą uczestniczyłbyś we
mszy w intencji sprowadzenia opadów i całkowicie serio modliłbyś się z
innymi o deszcz, obserwując działania księdza z kadzidłem.

> No cóż, nie wierzysz w Boga, czyli uznajesz teorię ewolucji, wg której
> człowiek pochodzi od małpy. Tak więc żyj jak małpa, a kiedyś zdechniesz
> jak małpa i to będzie twój koniec.
A opowiesz mi, co stanie się z Tobą?

--
Pozdrawiam