Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Mon, 14 Mar 2016 17:57:31 +0100
On Mon, 14 Mar 2016 17:20:35 +0100, Przemysław Ryk wrote:

> I dlatego tak kłapiesz klawiaturą?

Oj Przemuś :-) Ja naprawdę rozumiem, że cyberuzależnienie w przypadku
starego, samotnego kawalera może być kłopotliwe, ale naprawdę świat bez
Twoich mądrości nie upadnie na twarz :-) Ja rozumiem, że korci nieodparta
pokusa dawania porad rodzicom na temat wychowywania dzieci, pouczania
wierzących o nonsensie ich trudu i innych zbawiennych dla świata działań,
ale może znajdź sobie dziewczynę i pokombinuj, ufam, że dasz radę! :-)
Wszystkim ulży, szczególnie Tobie, gdy skupisz imperatyw twórczy na czymś
naprawdę pożytecznym, a nie biciu ...piany w necie :-)

--
howgh
szemrany