Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka grafika PCI-Express do starej płyty? (oraz PCI Express

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka grafika PCI-Express do starej płyty? (oraz PCI Express x16 i obudowy tower)
From: gof@somewhere.invalid (Adam Wysocki)
Date: Wed, 13 Jan 2016 09:49:11 +0000 (UTC)
TurboPascal <turbopascal60@gmail.com> wrote:

> Do kompletu doradzam jeszcze wymianę procesora na najlepszy, jaki się da
> za rozsądną cenę - czyli P4 HT 650 / P4 HT 651 (są po 11 zł. - choć może
> się to wiązać z koniecznością aktualizacji BIOSu)

Hmm, wygląda na to, że jest tam 650:

Processor Information
        Socket Designation: J2E1
        Type: Central Processor
        Family: Pentium 4
        Manufacturer: Intel
        ID: 43 0F 00 00 FF FB EB BF
        Signature: Type 0, Family 15, Model 4, Stepping 3
        Flags:
[... dużo flag ...]
        Version: Intel(R) Pentium(R) 4 processor
        Voltage: 1.3 V
        External Clock: 200 MHz
        Max Speed: 3060 MHz
        Current Speed: 3000 MHz
        Upgrade: Other
        L1 Cache Handle: 0x0005
        L2 Cache Handle: 0x0006
        L3 Cache Handle: Not Provided
        Serial Number: To Be Filled By O.E.M.
        Asset Tag: To Be Filled By O.E.M.
        Part Number: To Be Filled By O.E.M.

> i uzupełnienie pamięci do przynajmniej 3 GB.

Mam 4 GB :)

Swoją drogą, dobrze mi się wydaje, że ten zestaw jest 64-bitowy i pójdzie
na nim system w wersji ia64? Teraz mam tam w wersji i686, czyli 32-bit.

--
"qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
http://www.chmurka.net/