Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka grafika PCI-Express do starej płyty? (oraz PCI Express

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka grafika PCI-Express do starej płyty? (oraz PCI Express x16 i obudowy tower)
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 10 Jan 2016 22:27:48 +0100
W dniu 2016-01-10 o 21:10, Adam Wysocki pisze:
Cześć,

Mam starą płytę D915GEV i chcę dorzucić do niej jakąś sensowną kartę
graficzną z wyjściem DVI, żeby móc oglądać filmy na TV (do tej pory ten
komputer robił jedynie za serwer, używana była zintegrowana grafika).
Płyta ma jedno złącze PCI Express x16 1.0A (i dwa złącza x1).

Kupując zapewnij sobie możliwość zwrotu, gdyby nie chciała zadziałać.
Niby jest kompadebilność wsteczna, ale mi Asus HD5450 nie chciał gadać na starej płycie MSI (nie pamiętam chipsetu, coś pod AMD, PCI-e rev.1.x).

Drugie pytanie: O co chodzi z tym, że karta nie pasuje do obudowy typu
tower? Przykład:
http://allegro.pl/ati-radeoan-x600-128mb-pci-e-low-profile-dvi-i-i5893302418.html

Bo ma śledzia krótkiego, a sprzedający nie ma długiego (zwykle w pudełku przy zakupie są oba do wyboru) więc bez jego demontażu nie wsadzisz, a bez niego nie skręcisz.

--
Irokez