Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka grafika PCI-Express do starej płyty? (oraz PCI Express

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka grafika PCI-Express do starej płyty? (oraz PCI Express x16 i obudowy tower)
From: TurboPascal <turbopascal60@gmail.com>
Date: Sun, 10 Jan 2016 14:05:23 -0800 (PST)
> Płyta ma jedno złącze PCI Express x16 1.0A

Najlepszą propozycją będzie Radeon - seria HD4xxx. Nowsze Radeony nie będą
chciały współpracować z PCIe x16 1.0. Karta powinna mieć także HDMI - zawsze
się może kiedyś przydać.

> Ja mam tę płytę w obudowie tower, ale dlaczego ta karta miałaby do niej
> nie pasować? Za niska, czy co?

Jedynym powodem jest tzw. śledź typu low-profile.

> Najważniejsze dla mnie, żeby karta bez problemu działała pod Linuksem.

Tu się nie wypowiadam, bo nie wiem - ale nie sądzę, by był jakiś problem.