Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] C2D czy to ma jeszcze sens?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] C2D czy to ma jeszcze sens?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 25 Nov 2015 13:27:52 +0100
Dnia Sun, 8 Nov 2015 14:00:58 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik ww wokuukow@o2.pl ...

> Kupiłes kompa za 3 tysiace to sobie teraz musisz dopisac filozofię :)
> Ja działam głównie na athlonie x2 5600+
> Wszystko działa bezproblemowo.

O'rly? Filozofię? Wiesz - pracowałem długie lata na Core 2 Duo, zresztą
dalej śmiga jako serwerek. Ale w końcu przestał mi wyrabiać do pracy, o
grach nie wspominając. Więc z tym dorabianiem filozofii, to bym się tak nie
rozpędzał. To, że Tobie Athlon X2 5600+ wystarcza nie znaczy, że każdemu
wyrobi.

[ Nie jestem wojującym ateistą, mój ateizm jest łagodny i współczujący;    ]
[ To mój antyklerykalizm jest wściekły jak sk…        (znalezione w necie) ]