Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] C2D czy to ma jeszcze sens?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] C2D czy to ma jeszcze sens?
From: "Piotr" <adres@spam.pl>
Date: Thu, 5 Nov 2015 12:35:07 +0100

Użytkownik "Bolko" <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości eeb65d1d-751d-43cd-b5f8-9ed570ccbfdf@googlegroups.com">news:eeb65d1d-751d-43cd-b5f8-9ed570ccbfdf@googlegroups.com...
Witam
Kompa potrzebuje do domowych zastosowań.
Czyli office + internet + paint.

Pytanie czy jeszcze ma sens C2D czy lepiej
już pchać się w lepsze procki.
jeśli tak to jaki?

========================
Niedawno szukałem taniego komputera znajomym
do domowych zastosowań.
C2D poza tym, że jak tu już miab napisał potrafi słabo
wyrabiać na niektórych "internetach" to na dodatek
zupełnie już zamykasz sobie drogę modernizacji.
Ja wybrałem i kupiłem "poleasingowca" Lenovo
z Pentium G630 (taki słaby procesorek ale szybszy
od wielu C2D) ale co najważniejsze na socket 1155
co daje możliwość w przyszłości na wymianę
procesora na 2gą generację i3/i5/i7.
Z ramem 4GB i dyskiem 500GB kosztowało to
niewiele ponad 400zł (nawet Win7 z naklejką
z której się aktywował był na tym).

Można też szukać czegoś w tym stylu na 1150 ale
to już trudniej znaleźć i więcej trzeba zapłacić.