Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] C2D czy to ma jeszcze sens?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] C2D czy to ma jeszcze sens?
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Thu, 19 Nov 2015 14:20:13 +0100
Jacek Maciejewski wrote:
Dnia Wed, 18 Nov 2015 11:58:41 +0100, Poldek napisał(a):

Przemysław Ryk wrote:

Dasz parę adresów?

Np. tu http://mashable.com/2015/03/06/nikon-d5500-review/#uHCvAbXFePq4
mi przycina. Niby monitor wydajności nie pokazuje dużego obciżenia CPU,
ale przy przeglądaniu tej strony wentylator wchodzi na wysokie obroty i
strona działa z zacięciami.

Są tam jakieś klipy w ogóle czy tylko statyczne obrazki? Jak przeglądam
tą stronę to mam obciążenia procka (C2D E8400) max. 15%

A dokładniej to tak:
1. Na laptopie z Core i7 i grafiką GT330M oraz 8 GB RAM stronka przycina się, a komp szumi wentylatorem jak wściekły. 2. Na stacjonarnym kompie z Athlonem X2 64, grafiką GT210 oraz 8GB RAM stronka działa płynnie.

Na obu kompach te same przeglądarki i ten sam system Win 7 64.

Teraz na pytanie "Czy C2D ma jeszcze sens" odpowiadam: "to zależy" :-)