Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] C2D czy to ma jeszcze sens?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] C2D czy to ma jeszcze sens?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 27 Nov 2015 02:22:26 +0100
Dnia Wed, 25 Nov 2015 18:00:17 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik Przemysław Ryk przemyslaw.ryk@gmail.com ...

> Chciałbym grzecznie zauwazyc, ze ja nie twierdze, ze on jest dobry dla
> kazdego a juz na pewno nie do gier. Parafrazujac - to ze Tobie nie
> wystarcza nie znaczy ze dla wielu innych osób bedzie całkiem ok. Ja tylko
> dyskutuję z tezą zawartą w poprzednim poscie, ze C2D nie nadaje sie juz
> do niczego.

A nie - z tezą, że się do niczego nie nadaje, to ja też będę dyskutował. Tak
samo, jak z tekstem „Kupiłes kompa za 3 tysiace to sobie teraz musisz
dopisac filozofię :)”. :)

[ You can only be free, when you have nothing to loose.                    ]
[                                                     (znalezione w necie) ]