Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] C2D czy to ma jeszcze sens?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] C2D czy to ma jeszcze sens?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 8 Nov 2015 18:59:22 +0100
Dnia Sat, 7 Nov 2015 23:11:31 +0100, ww napisał(a):

> Wiadomo, maluchem też się dojedzie.
>
> W sumie czasem zazdroszcze tym którzy uważają, że C2D nadaje się jeszcze
> do czegokolwiek. Też mam zarówno i7 jak i C2D (z ramem, SSD i
> odpowiednią kartą graficzną).

W studiu graficznym, z którym współpracuję, na iMacu z Core 2 Duo składałem
katalog mający ponad 130 stron. Na podkręconym i5 owszem, pracuje się
wygodniej, ale nie powiedziałbym, żeby komp z Core 2 Duo był tak
bezwzględnie do wyrzucenia.

[ Kobieta, to jedyna zdobycz, która czatuje na swojego łowcę...            ]
[                                                              (Jörg Knör) ]