Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta sieciowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta sieciowa
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Wed, 11 Nov 2015 23:19:32 +0100
W dniu 2015-11-10 23:14, Poldek pisze:

Swoją drogą - choć z UPC swoje na pieńku miałem i troszku korespondencji
przerobiłem - to jednak nie wpadłoby mi do łba czepiać się ich konsultantów,
czy Jaśnie Pani aby na pewno ma sprzęt pozwalający te 250 Mbit
przepustowości wykorzystać…

Inną kwestią jest, że przy wystawianiu materiałów promocyjnych zachęcających
do przejścia na łącze powyżej 100 Mbit to bardziej ogarnięty sprzedawca
usługi wystawiłby jakiś materiał objaśniający pt. „sprawdź czy Twój komputer
jest gotowy na nasze 250 Mbit”. No ale do tego poziomu cywilizacji to
jeszcze troszku nam zostało.

Dowiedziałam sie o tym dopiero jak zrobiłam pierwszy test połaczenia, tzn, że powinnam miec kartę 1 GB i dlatego jest jak jest...ale przecież do tych 100 Mb/sek powinno dochodzić. Niepotrzebnie dołożyłam do abonamentu 10 zł. żeby mieć jeszcze szybszy internet i teraz sama z siebie się śmieję.

Do tego dochodzi moda na wkładanie do współczesnych laptopów kart
sieciowych Fast Ethernet.

No to te pracują chyba szybciej.

animka