Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta sieciowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta sieciowa
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 10 Nov 2015 20:39:22 +0100
Dnia Tue, 10 Nov 2015 07:29:25 -0800 (PST), TurboPascal napisał(a):

> Informacje od Animki dawkowane są bardzo szczątkowo, ale bawiąc się w
> detektywa, można wysnuć jakieś hipotezy.
(ciach…)

W przypadku Animki to niejednokrotnie trzeba mieć jednocześnie umiejętności
Sherlocka Holmesa, Culombo i detektywa Monka. :)

Swoją drogą - choć z UPC swoje na pieńku miałem i troszku korespondencji
przerobiłem - to jednak nie wpadłoby mi do łba czepiać się ich konsultantów,
czy Jaśnie Pani aby na pewno ma sprzęt pozwalający te 250 Mbit
przepustowości wykorzystać…

Inną kwestią jest, że przy wystawianiu materiałów promocyjnych zachęcających
do przejścia na łącze powyżej 100 Mbit to bardziej ogarnięty sprzedawca
usługi wystawiłby jakiś materiał objaśniający pt. „sprawdź czy Twój komputer
jest gotowy na nasze 250 Mbit”. No ale do tego poziomu cywilizacji to
jeszcze troszku nam zostało.

[ Dreams have a nasty habit of going bad when you're not looking.          ]
[                                                              (Max Payne) ]