Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta sieciowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta sieciowa
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 11 Nov 2015 03:49:22 +0100
Dnia Tue, 10 Nov 2015 21:09:45 +0100, Saiko Kila napisał(a):

(ciach…)
> Jeśli jest bardzo stara, to może nie mieć złącza na PCI-express, tylko
> na PCI na przykład. A wtedy 1 Gb i tak nie pójdzie (chyba takich nie
> robią na PCI).

Robili robili. :)

> Albo możesz nie mieć wolnego PCI-express. Ja mam jeszcze
> taką płytę, że nawet nie wszystkie karty sieciowe na PCI chodzą, bo ma
> wersję bodajże 2.1, a karty (niektóre) wymagają 2.2. Zresztą PCI-express
> też nie są kompatybilne między wersjami 1.0x a 1.1 i 2.x. Biorąc pod
> uwagę takie kwiatki, model płyty jest ważny.

Serio serio aż tak strasznie z kompatybilnością jest nie halo? Bo w sumie
gdzie są największe różnice - przepustowość i możliwe do przesłania
zasilanie?

> Ja bym na Twoim miejscu sobie darował kartę i większą prędkość. Tylko
> oczywiście bym też nie płacił ekstra, bo by nie było za co.

Ej - nie psuj. Będzie arcyciekawy ciąg dalszy tej historii. :D

[ It's better to reign in hell than serve in heaven.                       ]
[                                                            (John Milton) ]