Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] HDMI -> DP na 3 metry, jaki kabel?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] HDMI -> DP na 3 metry, jaki kabel?
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Sun, 8 Nov 2015 15:31:01 +0100
Witam

Potrzebuję podłączyć monitor z DP do karty z HDMI na odległość 3m. Zaczałem
szukać na allegro kabla o długości 3m i odpowiednich wtyczkach, ale okazuje
się, że to nie aż takie oczywiste. Na kilku aukcjach napisano np. że dany
kabel działa tylko w stronę od DP do HDMI czyli odwrotnie niż mi potrzeba.

Zatem jaki konkretnie kabel powinienem kupić, żeby połaczyć ten monitor i
kartę? A może lepiej przejściówkę? Czy też może ona wprowadzać zakłócenia?

Nie chcę eksperymentować i kupować w ciemno, a sprzedawcy allegrowi nie
kojarzą mi się z autorytetami, stąd pytanie na grupie.

--
howgh
szemrany

  • [PECET] HDMI -> DP na 3 metry, jaki kabel?, szemrany <=