Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] leżący SSD na półce

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] leżący SSD na półce
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Tue, 29 Sep 2015 12:04:53 +0200
On Tue, 29 Sep 2015 08:36:36 +0200, Robert Winkler wrote:

> Masz w pracującym laptopie dysk SSD
> do którego nie jest podpięte zasilanie?
> Jeśli tak, to stracisz z niego dane po pewnym czasie,
> ale jeśli dysk jest podpięty do zasilania,
> to jego elektronika będzie dbała o to aby tych danych nie stracić.

No zaraz... w wątku tym pada stwierdzenie, że odświeżenie komórki następuje
przy jej zapisie, zaś samo posiadanie napięcia niczego nie odświeża. Stąd
moje pytanie. Jeśli mam dysk podłączony do napięcia i nie zapisuje go non
stop duża ilością danych, a laptop jest ciepły/gorący to komórki tracą
swoje dane. Tak to na chłopski rozum wygląda.

--
howgh
szemrany