Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] leżący SSD na półce

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] leżący SSD na półce
From: januszek <januszek@polska.irc.pl>
Date: Tue, 6 Oct 2015 13:36:57 +0000 (UTC)
m4rkiz napisa?(a):

> w cenie jednego nowego kupisz z 5 uzywanych z ktorych wiekszosc bedzie
> dzialala latami (chyba ze bedziesz mial kolosalnego pecha czy dasz sie
> naciagnac na 'nie testowany')

Kupilem uzywanego crucial v4 128gb i zonk. Niby działa ale nie działa bo
czasem się zacina a czasem system wywala bluescreena. Oprogramowania
diagnostycznego do tej marki nie znalazłem. Cieżko więc nawet ustalić co
mu dolega. Sprzedawca się wyparł, stwierdzając, że według niego sam go
zużyłem "jak toner w drukarce" - tak mi napisał ;)

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"