Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] leżący SSD na półce

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] leżący SSD na półce
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Tue, 6 Oct 2015 20:17:12 +0200
"januszek" <januszek@polska.irc.pl> wrote in message slrnn17jjr.2as9.januszek@gimli.mierzwiak.com">news:slrnn17jjr.2as9.januszek@gimli.mierzwiak.com...
Kupilem uzywanego crucial v4 128gb i zonk. Niby działa ale nie działa bo
czasem się zacina a czasem system wywala bluescreena. Oprogramowania
diagnostycznego do tej marki nie znalazłem. Cieżko więc nawet ustalić co
mu dolega. Sprzedawca się wyparł, stwierdzając, że według niego sam go
zużyłem "jak toner w drukarce" - tak mi napisał ;)
j.

dlatego polecilem mu to czego szuka czyli 5 dyskow hdd

uzywany ssd tylko od samsunga, jasno widac ile zapisal i ile mu jeszcze
'na oko' zostalo

nie liczac niechlubnej wpadki z 840 evo dyski tez w zasadzie bardzo dobre

--
http://db.org.pl/