Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wybór używanego notebooka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wybór używanego notebooka
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Fri, 21 Aug 2015 10:55:00 +0200
"Heraklit" <rafal@f12.pl> wrote in message un1ruo13bg9o.1hfy1o3c3u03o.dlg@40tude.net">news:un1ruo13bg9o.1hfy1o3c3u03o.dlg@40tude.net...
Niedawno padł mi laptop Toshiba (satellite l300d-11) a więc trochę już
leciwyy. Do moich potrzeb zupełnie wystarczał: net, office, film, proste
gry. Na olx znalazłem dwa "lapki" które obejrzałem i sprawdziłem. Jeden
to Sony Vaio

imho vaio to wynalazki, uzywanego bym nie bral

celowalbym raczej w thinkpada t410 lub wyzej, sprzet porzadny, popularny,
ew. czesci dostepne i tanie, biosy z usunieta whitelista dostepne od reki,
sporo roznych wersji - duze baterie, duze rozdzielczosci itd.

--
http://db.org.pl/