Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] naprawiacie monitory?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] naprawiacie monitory?
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Sat, 10 Jan 2015 10:22:30 +0100
W dniu 2015-01-10 o 01:28, JoteR pisze:
> Więc nie pszemol [*], bo nie ty człowiekowi, ino człowiek tobie chciał
> przynieść swojego *lapka* (dla ułatwienia: "lapek" to nie jest płyta główna
> jeno kompletny laptop) a ty nie widziałeś problemu w przelutowaniu elementu
> na płycie głównej tegoż laptopa za 5 czy 10 zł.
> Robisz to bez rozkręcania laptopa? Serio? Chapeau bas ;->
Sam nie odwracaj. Poprosił o _taką_ naprawę. Moja polegała na wymianie
elementu SMD na wyjętej płycie głównej, a nie sprowadzaniu laptopa z
Kambodży prywatnym transportem, suszenie z kambodżańskiego błota,
rozebranie, wymiana elementu, złożenie, osobiste odwiezienie i
udzielenie gwarancji z czasem reakcji 3h.

--
Pozdrawiam
Maciek