Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Obieg powietrza w obudowie - sugestie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Obieg powietrza w obudowie - sugestie
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 13 Aug 2014 09:37:19 +0200
Dnia Wed, 13 Aug 2014 07:11:58 +0200, PeJot napisał(a):

> I teraz: jeżeli
> chłodzenie będzie dmuchało *w pionie* to gorące powietrze przejmie
> zasilacz, ale nie wiem czy przy własnej regulacji obrotów da radę
> wyciągnąć *wszystko*. Jeżeli chłodzenie będzie dmuchało w poziomie,
> trzeba będzie z tyłu założyć 2 wiatraki 80 mm.

Przy 95 W ja bym zastosował *duży*, większy od mojego, radiator z
heatpipami bez wiatraka i poobserwował temperatury. Jakby były za wysokie,
dałbym wiatrak (możliwie duży) umieszczony na radiatorze tak by dmuchał od
spodu ku górze, może nieco spowolniony. W zasilaczu oczywiście wiatrak na
spodzie. Wszelkie inne wiatraki bym sobie darował.
Obecnie mam procek 65 W ale zamierzam przejść na Xeona 80 W i mam nadzieję
że dotychczasowy radiator się wyrobi i pozostanie konfiguracja z jednym (w
zasilaczu) wiatrakiem.
Mimo wszystko rozważ przejście na proc o mniejszej mocy :)
--
Jacek