Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Obieg powietrza w obudowie - sugestie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Obieg powietrza w obudowie - sugestie
From: PeJot <PeJot_@slepyadres.pl>
Date: Wed, 13 Aug 2014 07:11:58 +0200
Czołem. Temat jest dosyć trywialny i pewnie najprościej byłoby poeksperymentować, ale może ktoś już to zrobił. Obudowa klasyczna, zasilacz z tyłu. Kwestia ustawienia chłodzenia CPU - będzie Arctic Cooling Freezer lub coś podobnego, na procesorze Q8200. I teraz: jeżeli chłodzenie będzie dmuchało *w pionie* to gorące powietrze przejmie zasilacz, ale nie wiem czy przy własnej regulacji obrotów da radę wyciągnąć *wszystko*. Jeżeli chłodzenie będzie dmuchało w poziomie, trzeba będzie z tyłu założyć 2 wiatraki 80 mm. Pewnie to skuteczniejsze, ale kosztem zasysania większej ilości powietrza z kurzem. Jakieś sugestie ?

--
P.Jankisz