Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Obieg powietrza w obudowie - sugestie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Obieg powietrza w obudowie - sugestie
From: "liryczny podmiot" <ummagumma@microsoft.com>
Date: Fri, 15 Aug 2014 19:38:27 +0200

Użytkownik "zil0g"

Masz pasywnie chlodzonego procka i grafike?

Tak jak pisałem wcześniej mam Arctic Coller Frezera założonego poziomo, dwa AC F9 na accelero tt, 120 z przodu i tyłu (silent wing) i jeszcze jeden 120 z przodu (nzxt), 140 (silent wings) w zasilaczu. Do tego były przedtem 80 i 120 w panelu bocznym, ale psuły cyrkulację i najpierw je wyłączyłem, a potem wymontowałem. Całość podpięta pod scytia kaza server pracuje w zakresie 700-900 rpm (proc 600- 900) i jest cichutko. Tzn. wiatraków nie słychać, tylko takie basowe mruczenie przepływającego powietrza. Jak dla mnie koci ideał. Przód i boki mają filtry przeciwkurzowe - wystarczy raz na rok zdjąć przedni i boczny panel i wymyć gąbki oraz przepędzelkować wiatraki kurzawką.
A resztę robi fizyka (nowa;)

--
LP