Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Najszybszy pendrive 256 GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Najszybszy pendrive 256 GB
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 13 Aug 2014 10:17:16 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 13 Aug 2014 07:20:45 +0000 (UTC)
 doszła do mnie wiadomość  <lsf3kd$uag$1@dont-email.me>
 od amperomierz <vissim@poczta.onet-in-pl>  :

>Dziekuje, na Corsair-a jakims cudem nie spojrzalem.
>Nie wiesz przypadkiem co siedzi w srodku - jakis Sandforce ?
>Pytam, bo na google imidzach nie ma zadnej wzmianki o nim i zastanawiam
>sie czy lepszy zapis to zaleta tylko lepszych kostek pamieci, czy jednak
>nowszego chipsetu.
>Z Patriota Magnum Supersonic nie jestem zadowolony, bo potrafi zamulic
>przy malych plikach, a teraz dopiero "dopatrzylem", ze przy zapisie 4k
>jest kiepsciutki....

Ja bym się zainteresował czymś w rodzaju M.2 to USB3 lub minipci-e to
USB3:
http://www.amazon.com/ZTC-Thunder-Enclosure-Aluminum-ZTC-EN004/dp/B00KQ4LNJC
http://www.aliexpress.com/store/product/USB-3-0-mini-SATA-mSATA-SSD-adapter-card-as-disk-driver-for-mini-pci-e/825827_916695533.html

Jest tego sporo.