Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Obieg powietrza w obudowie - sugestie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Obieg powietrza w obudowie - sugestie
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 13 Aug 2014 09:10:53 +0200
Dnia Wed, 13 Aug 2014 07:44:33 +0200, fifak napisał(a):

> kupic nowszy CPU który się mniej grzeje
Otóż to. Są C2Q z TDP 80 W (tanie) i 65 W (droższe). Można też spróbować
Xeona z 80 W, np. E5440.

> ja mam kompa na i3 z jednym wiatrakiem w calym zestawie, wiatrak jest w
> zasilaczu bigfan12cm znajduje się bezpośrednio nad CPU  i zbiera ciepłe
> powietrze z radiatora CPU wydmuchując go jednocześnie z obudowy
To samo. Tylko jeden wiatrak w blaszance, ten na spodzie zasilacza.
Temperatury rdzeni w moim C2D E7500 o TDP 65 W w stresie nie przekraczają
50 st.  Swego czasu jak kopałem pieseły to komp chodził tygodniami :) więc
wiem. A jeszcze pod radiatorem procka była grafa-piecyk :)

--
Jacek