Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Najszybszy pendrive 256 GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Najszybszy pendrive 256 GB
From: amperomierz <vissim@poczta.onet-in-pl>
Date: Tue, 12 Aug 2014 23:14:38 +0000 (UTC)
Witam,

Chce zakupic pendrive-a 256 GB bo obecny jest za maly (64GB).
Interesuja mnie tylko te z najwyzszej polki, a co do transferu to
interesuje mnie zapis losowy (np. 4kB).
Kandydaci to:
- Patriot Supersonic Magnum 256
- Toshiba TransMemory Pro (128 tez wchodzi w gre)
- SanDisk Extreme PRO (jest tylko do 128, wiec j/w)

Docelowe zastosowanie pena - bootowalny OS z calym softem + VM, a wiec
zapis 4k bedzie mial tutaj najwyzszy priotytet.
Osobiscie sklaniam sie ku Patriotowi, choc wersja 64GB nie powala jesli
chodzi o losowy zapis.
Zaproponujcie ktorys z w/w modeli wraz z uzasadnieniem dlaczego :)
Nie interesuje mnie dysk SSD, tylko pendrive pod USB 3.0.
Budzet do 1-1,5k (akurat firma placi polowe)

BR,