Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki SSD
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Mon, 28 Jul 2014 21:07:28 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 28 Jul 2014 13:24:33 +0200
 doszła do mnie wiadomość <53d63346$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
 od miab <miwa14@wp.pl>  :

>Wiem o tym, ale to źle?

Napisałeś, że z "prawidłowo ZANKNIĘTEGO", a to nie jest prawda.
Jeśli chcesz się przekonać czym to grozi(hibernacja pamięci kernela),
to wczytaj sobie z czegoś inny system i zapisz na tym dysku jakieś
pliki, potem odpal swojego windowsa i zobacz co się z nimi stało,
podpowiem - możesz tych plików nie zobaczyć, a w najgorszym wypadku
rozwalisz kompletnie system plików.

>jestem ciekaw ile czasu startuje bez tego.
>
>80 sec.

Tyle trwa czysty start systemu, te 10 sekund to wyjście z hibernacji
kernela.

>A wiesz ze dotąd nie znałem tego zaawansowanego zastosowania OS-u do
>wydajnego cyklicznego wykonywania "Shutdown /s /t 0".
>Człowiek się całe życie uczy.

Ale o co chodzi?

--
"Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
 Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."