Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki monitor 10-bitowy?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki monitor 10-bitowy?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 10 May 2014 01:41:55 +0200
Dnia Fri, 09 May 2014 23:54:48 +0200, mr misio napisał(a):

> To moze po banieczce na lizuk? :D
>
> Luzik znaczy :D

A ić. To temat szerszy od Pacyfiku. I ile się nie raz naszarpałem, to moje.
:-/ W sumie, to cieszę się, że nie pracuję w przygotowalni w jakiejś
drukarni, bo coponiektórych miszczów z MacBookami z retiną, to bym z batem
ganiał…

> Oj tam, oj tam, ja sie niedawno dowiedzialem, ze przez 5 lat w drukarni
> drukowalem na zle ustawionej maszynie :D I jak poprawili to zaczela sie
> xujoza "to tak wczesniej nie wygladalo" :D "z proofem sie nie zgadza!!" :D

O drukarniach i ich zagraniach, to ja mogę swoją drogą. Choć żaden ze mnie
magik, guru i tym podobny. Ale bywały już sytuacje, że na mail otrzymany
słałem odpowiedź „niech się Państwo zastanowią, czy piszecie to całkowicie
poważnie”.

[ Doświadczenie i alkoholizm zawsze zwyciężą młodość i entuzjazm.          ]
[                                                         (JoeMonster.org) ]