Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki monitor 10-bitowy?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki monitor 10-bitowy?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 9 May 2014 23:41:54 +0200
Dnia Fri, 09 May 2014 22:46:53 +0200, mr misio napisał(a):

> Oj, ale taka prawda
>
> Albo ktos jest grafikiem,
> i jest mu obojetne czy EIZO czy Apple czy NEC ;)
>
> Albo ktoś chce być iGrafikiem, za ktorym, a wlasciwie przed ktorym
> kroczy "prestiz sperzetu" a dopiero potem co umi i potrafi ;)
>
> ("bo wiesz, ja to na maku robie, wiec wiesz... szacun tu przede mna na
> kolana pececiarzu puchu marny")
>
> :D

Proszę Cię - piątek jest, weź mnie nie doprowadzaj do ciężkiej *urwicy.
Współpracuję teraz z jedną firmą - przesympatyczni ludzie, pod względem
podejścia do projektów, pracy i współpracy, to lepiej trafić nie mogłem.
Cierpienia ma i katusze makabryczne powoduje jednak konieczność pracy na
iMaku. Już pomijając całą „wydajność” tego komputera, to boję się tam
podjechać z kalibratorem. Z boku mam podpiętego FORISa FS2333 i coś mi się
wydaje, że po spojrzeniu na wyniki kalibracji będzie rzeź…

[ Jeżeli chcesz być kochany, kochaj sam siebie.                   (Seneka) ]