Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki monitor 10-bitowy?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki monitor 10-bitowy?
From: "Chris" <chris@mail.com>
Date: Fri, 9 May 2014 10:07:04 +0200
mr misio nabazgrał(a):

Użytkownik Marek napisał:
Witam,
W sklepie o to nie ma sensu pytać... więc tu to uczynię. Czy możecie
wskazać mi jakieś monitory obsługujące 10 bitów na kanał z HDMI? Karta
graficzna produkuje 10 bitów na kolor.
Nie chodzi mi o oszukane przypadki, które konwertują sobie 10 bitów na 8
a potem wyświetlają to na 10-bitowej matrycy bo to ściema. Mam na myśli
monitor dla grafika, który nie będzie robił posteryzacji w przejściach
tonalnych.
EIZO ColorEdge?

Jak dla grafika to albo Eizo albo inwestycja w jakiegoś Appla

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl