Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki monitor 10-bitowy?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki monitor 10-bitowy?
From: mr misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Fri, 09 May 2014 23:52:21 +0200
Użytkownik Marek napisał:
W dniu 2014-05-09 22:55, mr misio pisze:

na laptopie obczajam prazki od lewej tak od 1/5 obrazka, ide na eizo,
tylko nie wiem czy to ma teraz znaczenia, ale musialem przepiac sie
chwilowo na analogowe d-sub.

3 pierwsze mi sie zlewają :D

potem prazki az do konca?

znaczy mamcos zle ustawione? :D

A pewnie, że źle :-D
Pracujesz w najbardziej paskudnym trybie :-D Aż żal tego monitora tak
traktować. Nie odstąpisz mi go? :-D

A tak na serio 10 bitów osiągniesz na karcie minimum ATI FirePro 3900
(czy jakoś tak) i podłączając monitor poprzez DisplayPort. Żadne inne
złącze nie prześle sygnału 10-cio bitowego i monitor staje się w połowie
wykorzystany.

Czlowieku :) //choc czasem mam wrazenie, zes cyborgiem, albo przynajmniej lekko augmented//

Moj Eizo ma tyle lat, ze nie pamietam ile, displayPort wtedy nie istnial :D Przenosze sie na drugi komp, nowy powoli, ale DVI to bedzie maks :D to jeszcze 4:3 1600x1200. I wybieralem go w czasie gdy padl mi CRT //jakis lepsiejszy soniak, co przetrwal wieki tez. Przez chyba 15 lat mialem w sumie 2 monitory glowne, CRT i to Eizo :D

JAk padl CRT poszedlem do sklepu i mowie prosze mi pokazac tani LCD i lepszy. Tani odpadl. Dobry byl jakis taki se. Mowie - "lepszy!". Koles NEC-a jakiegos przynosi ze fil wypas, jakies IPS costam bla bla. Akurat przyszedl inny klient, chyba fotograf, bo wdalismy sie w dyskusje, ze ja mowie "jakas ta magenta chujowa" no i tak se podyskutowalismy, to mowie "a jest cos lepszego, zeby nei bylo takie chujowe" - koles poszedl na magazyn, przynios pudlo, pokazal mi eizo - jeden stoi obok drugiego. JA patrze i widze kolory takie jak powinny byc. No to:

- biore ten, ile?
- 4k
- o ku^%&wa
- to co neca?
- nie, biore tego jakmutam Eizo. Pierwsze slysze - ale podoba mi sie.

:D

A jak odkrylem czujke swiatla to bylem zachwycony. Wlaczam swiatlo. Rozjasnia sie. wylaczam - sciemnia. Noszzzzz urwał :D

Jakis rok pozniej, chyba na tej gruppie dowiedzialem sie, ze mam wypaśny monitor i wielu mi zazdraszcza :D

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg