Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 386DX-40 plus nostalgia...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 386DX-40 plus nostalgia...
From: Jawi <tajny@poufny.com>
Date: Thu, 20 Feb 2014 19:23:57 +0100
W dniu 2014-02-18 13:40, RadoslawF pisze:
Pierwsze zdechły telefony stacjonarne od tepsy, a to jedyna
firma która własne agregaty miała.
Zdecydowana większość telefonów stacjonarnych padła poprzez zamoczenie sieci.
Wiem to z pewnego źródła, od osób które pracują w rejonach powodziowych.
Orange nie ma swoich służb technicznych do obsługi sieci. Dał wszystko w outsourcing, a tam - hulaj dusza, złącza nie są w większości zabezpieczane. U mnie niedaleko domu była awaria, przyjechali połączyli na pająka bo to wieczór był i pojechali. Myślałem że wrócą kolejnego dnia i zrobią jak trzeba. nie przyjechali, a minęło 2-3 lata.
A ja mam net z Oranga i się dziwie, że mi na 400m szumi jak cholera.