Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pchac sie w intelowskie platformy czy AM3+, moze cos innego

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pchac sie w intelowskie platformy czy AM3+, moze cos innego ?
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Fri, 27 Dec 2013 20:31:17 +0100
Po głębokim namyśle Mr. Misio napisał w piątek, 27 grudnia 2013 14:58:

> Albo kazdy z nas mysli troche o czyms innym. Bo praca w biurze to
> niekoniecznie praca biurowa.

        Sam pisałeś o aplikacjach biurowonormalnych - a to oznacza z
reguły jakiś office, jakaś przeglądarka i jakiś program pocztowy.
Najczęściej MS zresztą. ;)

> ja :)

> ok. 800 zł :)

        Nie mogę teraz znaleźć tego posta, ale oba były po ok. 1kPLN -
jeden bodaj 1050, a drugi 1026 czy jakoś tak. Nie sprawdziłem tylko,
czy z watą czy bez, bo już wychodziłem z domu.

> +VAT, czyli ok 800 pln

        Ale za to oficjalny list-price, a nie cena z prawdziwego
sklepu. ;)

        Nota bene, w domu mam procek za jakieś ok. 100 PLN, i to
brutto. Też prawie nic nie robi, ale za to nudzi się za darmo. ;)

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.