Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jakie pliki w uszkodzonym sektorze?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jakie pliki w uszkodzonym sektorze?
From: "X-Man" <kawasaki750@wytnijo2.pl>
Date: Fri, 27 Dec 2013 19:36:12 -0000
"pueblo" <nomail@nomail.pl> wrote in message news:52bd634a$0$2167$65785112@news.neostrada.pl...
W jaki sprytny sposób określić, jakie pliki (fragmenty) są zapisane w bad
sektorze - najlepiej bez ponownego skanowania całości? Skan Hd Tune mi
pokazuje gdzie mw. jest ten sektor, ale muszę wiedzieć co tam jest.
Jeszcze nic nie próbowałem, bo skan wciąż trwa...
O co chodzi? W SMART, w (C5)current pending sector, pojawił się jeden,
ale nie ma żadnych jeszcze realokowanych. Chcę zastosować pewien sposób,
który mi się kiedyś sprawdził. Mianowicie, usunąłem plik z tak
oznaczonego sektora a potem zapisałem dysk (partycję) na full.

ale po co takie kombinacjie to nie lepiej to pojecha hdd regeneratorem albo mhdd?

Pzdr
Piotrek