Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pchac sie w intelowskie platformy czy AM3+, moze cos innego

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pchac sie w intelowskie platformy czy AM3+, moze cos innego ?
From: "zhbick" <kein@spam.de>
Date: Fri, 27 Dec 2013 11:34:52 +0100
Tylko, ze nowa platforma to znow duzy wydatek, zwiekszenie kilkukrotne mocy za cene wymiany procka - imho oplacalniejsze (ekonomicznie).

Kupiłem raz Cyrixa 166+ z myślą że wymienię na Pentium 233 MMX za jakiś czas, ale okazało się to nieopłacalne, więc zainwestowałem w kolejną rozwojową platformę z Celeronem 300A żeby zmienić na P3. Nie zmieniłem, bo slotowe P3 było nieopłacalne. Kupiłem P3 socketowe. Później zainwestowałem w kolejną rozwojową platformę z Athlonem 2000+ żeby zmienić na Bartona 3200+ gdy nadejdzie czas ale cena proca powalała, więc znów zmieniłem płytę, na której usiadł Venice 3000+ itd...

Morał z tego taki że warto kupić to, co jest potrzebne na teraz a nie liczyć na sensowny upgrade za rok czy dwa