Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pchac sie w intelowskie platformy czy AM3+, moze cos innego

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pchac sie w intelowskie platformy czy AM3+, moze cos innego ?
From: "T.V.M1M2M3NMM4" <szukajcie@znajdziecie.pl>
Date: Mon, 23 Dec 2013 10:37:21 +0100
Dnia Sun, 22 Dec 2013 21:52:32 +0100, Mr. Misio napisał(a):

> Zestaw czyli nie laptop?
>
> Dobra plyta, i tani procek i3 generacji 4.
>
> Dobra grafika, duzo ramu i SSD+HDD pierwszy na system, drugi na multimedia.
>
> Perocek za rok wymienisz na i7.

Skrzynka, nie laptop - mam dosc przeplacania :D

Jaka plyta i jaki procek :D model CPU?
Jaka grafika? RAM16GB biore, do tego SSD + 2x 1TB w RAID
Procesor zastanawiam sie nad AM3+ a intelowskimi co przemawia za jednym co
za drugim? Jak widzicie przyszlosc? Ktory socjet bedzie rozwijany i
utrzymany?
Jaki chipset na plycie?

Komputer do domu, sa dzieci - gier raczej nie bedzie, ale wole sie
zabezpieczyc i zainwestowac w karte graficzna. Do tego obrobka filmow,
zdjec.

--
Pozdrawiam
T.V.