Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dwa routery w domowej sieci - jak skonfigurować?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dwa routery w domowej sieci - jak skonfigurować?
From: "Chris" <actchris@gazeta.pl>
Date: Tue, 17 Dec 2013 10:52:46 +0100
Jan Stożek nabazgrał(a):

Po głębokim namyśle Marcin N napisał w poniedziałek, 16 grudnia 2013
19:15:
Miałem dwa routery Wi-Fi w domowej sieci.
Tak z ciekawości: a po co?

Ja też będę chciał podpiąć dwa tylko na razie ciągle zapominam zabrać drugiego z firmy :)

A dla czego ? bo jeden będzie działał jako domowy na 5GHz gdzie nikt nie robi szumu a drugi też domowy + WiFi dla gości tylko już na 2.4GHz bo tablet działa tylko z taką częstotliwością a nie chce mi się ograniczać całej sieci tylko dla tabletu.

ps. Router nie ma trybu MIX dla tego tam muszę mieć zrobione :( Roter to gówno Thomsona z UPC.