Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Hybryda SSD+HDD od WD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Hybryda SSD+HDD od WD
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 29 Nov 2013 15:53:56 +0100
Dnia Fri, 29 Nov 2013 15:24:13 +0100, Olaf Frikiov Skiorvensen napisał(a):

> Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 29 Nov 2013 14:43:56 +0100
>  doszła do mnie wiadomość
> <178kqal3qux3h$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
>  od Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>  :

> Widows only, upierdliwa instalacja, słaby SSD plus słaby HDD, drogi.
> Gadżet na prezent (do laptopa z jednym miejscem na dysk).

Upierdliwość z instalacją - tu się zgodzę. Nie wiem, co szkodziło po prostu
wypuścić na rynek produkt od razu widziany w systemie, jako dwa napędy. Z
drugiej strony… Informację w instrukcji obsługi 95% miszczów by pewnie
zignorowało, a potem byłby płacz i zgrzytanie zębami, że dlaczego to takie
wolne. ;)

Swoją drogą - na podstawie czego wnioskujesz słabość owego napędu?

[ Wątrobę żółć zalewała. Nerki oblały się strachem. Gardło nerwowo         ]
[ przełykało ślinę. Żołądek coś gryzło na samą myśl. Nogi i język niedługo ]
[ miały zacząć się plątać. Serce krew zalewała. I tylko mózg się cieszył,  ]
[ że nadchodzi PIĄTEK!                                    (JoeMonster.org) ]