Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Hybryda SSD+HDD od WD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Hybryda SSD+HDD od WD
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Fri, 29 Nov 2013 15:43:48 +0100
Olaf Frikiov Skiorvensen nabazgrał(a):

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 29 Nov 2013 14:43:56 +0100
doszła do mnie wiadomość
<178kqal3qux3h$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
od Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>  :
W tym rozwiązaniu WD dysk SSD, jak i HDD widziane są jako dwa oddzielne
urządzenia - vide http://pclab.pl/news55571.html.
(ciach…)
Widows only, upierdliwa instalacja, słaby SSD plus słaby HDD, drogi.
Gadżet na prezent (do laptopa z jednym miejscem na dysk).

To start dla tego pewnie taka cena, SSD na starcie też kosztowały majątek.
Obecnie nie ma się co rzucać na to ale za jakiś czas jak ceny spadną to do lapka jak znalazł. Pamiętaj że laki 2-bay to rzadkość niestety, ja w swoim zrezygnowałem z napędu BD na rzecz drugiego dysku SSD.