Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Hybryda SSD+HDD od WD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Hybryda SSD+HDD od WD
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Fri, 29 Nov 2013 16:33:29 +0100
Po głębokim namyśle Przemysław Ryk napisał w piątek, 29 listopada 2013
15:53:

> Upierdliwość z instalacją - tu się zgodzę. Nie wiem, co szkodziło po
> prostu wypuścić na rynek produkt od razu widziany w systemie, jako
> dwa napędy.

        A po co Ci dwa osobne dyski? Przecież to wada, a nie zaleta!
Przy 120 GB cache'a (albo w systemie tiered-storage, jeżeli aż tak
bardzo zależy Ci na tej pojemności) i przy typowej pracy biurowej
mogłoby się okazać, że twardysk w ogóle nie włączałby się miesiącami.
I tu, niestety, jest istotna przewaga zarządzania automatycznego nad
jakimkolwiek manualnym: spróbuj tak podzielić pliki w swoim profilu,
żeby np. maile do których wracasz i cache przeglądarki były na SSD, a
maile sprzed pół roku - na HDD. A dla przyzwoitego algorytmu
zarządzającego nie jest to żaden problem - czy to na poziomie plików,
czy bloków dyskowych.

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.