Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Hybryda SSD+HDD od WD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Hybryda SSD+HDD od WD
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 29 Nov 2013 20:03:50 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 29 Nov 2013 15:53:56 +0100
 doszła do mnie wiadomość
<5esfo1icpy5q.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
 od Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>  :

>Upierdliwość z instalacją - tu się zgodzę. Nie wiem, co szkodziło po prostu
>wypuścić na rynek produkt od razu widziany w systemie, jako dwa napędy. Z
>drugiej strony… Informację w instrukcji obsługi 95% miszczów by pewnie
>zignorowało, a potem byłby płacz i zgrzytanie zębami, że dlaczego to takie
>wolne. ;)
>
>Swoją drogą - na podstawie czego wnioskujesz słabość owego napędu?

Zacznijmy od bełkotu marketingowego, fragmenty tego bełkotu są tak
śmieszne, że nie można ich w tym miejscu nie zacytować:
"2 w 1
Stworzony dla entuzjastów, profesjonalistów z branży kreatywnej,
graczy i wszystkich, którzy modernizują lub budują komputery PC,
podwójny dysk WD Black2 to większa pojemność, wydajność, niezawodność
i jednocześnie pełna elastyczność  oraz swoboda wyboru w zakresie
tego, jak i gdzie przechowywać dane."

reszta tu:
http://wdc.com/pl/company/pressroom/releases/?release=5941a569-ae86-47bc-95cb-33558f73ade8

"Profesjonalne możliwości.

Dysk WD Black^(2) powstał przez zespolenie dwóch najwyższej klasy
nośników danych w jednym niezwykłym urządzeniu."

-> http://wdc.com/pl/products/products.aspx?id=1190

Zwalająca z nóg specyfikacja techniczna tu:
http://www.wdc.com/wdproducts/library/SpecSheet/ENG/2879-800011.pdf

Na kobiec testy ze strony storagereview.com:
http://www.storagereview.com/wd_black2_ssd_hdd_review

Prawdę mówiąc czekałem na dysk hybrydowy WD(HDD+Flash cache) a
doczekłem się na miernej wydajności 2 w 1, w dodatku Windows only, co
go dyskwalifikuje w moich oczach. Jak ktoś to tu już napisał, ten dysk
to krok wstecz w porównaniu z SSHD.