Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Fri, 18 Oct 2013 14:43:38 +0200
"Przemysław Ryk" napisał:

O'rly? Bo wiesz - tak patrząc na salon Komputronika np. w Arkadii,
to… se pomacasz. Ladę co najwyżej. :D

Naprawdę? Tobie nie dają pomacać dostępnego lub zarezerwowanego tam
uprzednio towaru? Sprawdź, czy nie wisisz w stosownej gablocie ;->
http://www.youtube.com/watch?v=LxjxqgMG6GE

Jedno Ci muszę przyznać - nie rezerwowałem towaru w salonie celem przyjścia
i pomacania. Jeżeli już, to odbierałem tam zanabyte poprzez net klamoty.

Zawsze masz możliwość pomacania i zrezygnowania z zakupu.
Za to się do gablotki nie trafia ;->

I tak po prostu rozdziabali opakowanie (pendrive'y to AFAIR najczęściej
zabetonowane w tych plastikowych blistrach na amen są) bez żadnej pewności,
że tam ten towar kupisz? Może się coś pozmieniało faktycznie…

Ten niesłychanie skomplikowany towar był zabetonowany w przezroczystym blistrze. Spokojnie dał się przymierzyć do starego pamięciowtykacza (tm) celem porównania gabarytów. W czasie mierzenia nie zauważyłem żadnych działań, mających na celu odcięcie mnie od drzwi, w razie gdybym chciał prysnąć bez dokonania zakupu. Dla odmiany w Euro rozpakowano i pozwolono mi zanieść do samochodu radioodtwarzacz (oczywiście pod czujnym okiem pracownika, rozpaczliwie pragnącego przy okazji zajarać) celem przymierzenia, czy da się go w ogóle zamontować. Spróbuj to zrobić przy kurierze ;-)

Moja opinia o sprzedawcach z (za przeproszeniem) Allegro i stosowanych
tam formach płatności (przedpłaty w XXI w.? to jakiś relikt z czasów
gospodarki  niedoboru) jest znana i przytaczane nieliczne wyjątki tylko
potwierdzają regułę.

Drobne pytanie - zamawiasz pizzę via net czasami?

Dlaczego mam to robić, skoro mam pizzernię w swoim bloku na parterze?
Daję parę dych dzieciom i (nie wstając z fotela) za chwilę mam ją w rękach.
Ciepłą ;->

Też bym chciał mieć tak dobrze. ;D

Parafrazując idiotyczny argument, tak chętnie używany przez przyratuszowe najmimordy na pewnej grupie regionalnej:
"Nie ma obowiązku mieszkać na wsi" ;->

JoteR