Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 16 Oct 2013 04:33:29 +0200
Dnia Mon, 2 Sep 2013 07:24:54 +0200, JoteR napisał(a):

> Moja uwaga dotyczyła przesyłki oraz ganiania się po mieście i peryferiach z
> kurierami. Z tego powodu wolę nawet dołożyć parę złotych i przejść się z
> buta do Komputronika czy inszego Euro, gdzie jak biały człowiek mogę sobie
> towar obmacać i kupić lub nie.

O'rly? Bo wiesz - tak patrząc na salon Komputronika np. w Arkadii, to… se
pomacasz. Ladę co najwyżej. :D

> Moja opinia o sprzedawcach z (za przeproszeniem) Allegro i stosowanych tam
> formach płatności (przedpłaty w XXI w.? to jakiś relikt z czasów gospodarki
> niedoboru) jest znana i przytaczane nieliczne wyjątki tylko potwierdzają
> regułę.

Drobne pytanie - zamawiasz pizzę via net czasami?

[ Q: Moze mi ktos doradzic jakas gre, ktora moze sie spodobac drugiej      ]
[ polowie?? A: Wstępna.                     (XMAX, pl.rec.gry.komputerowe) ]