Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 18 Oct 2013 01:13:32 +0200
Dnia Wed, 16 Oct 2013 07:31:27 +0200, JoteR napisał(a):

> Naprawdę? Tobie nie dają pomacać dostępnego lub zarezerwowanego tam
> uprzednio towaru? Sprawdź, czy nie wisisz w stosownej gablocie ;->
> http://www.youtube.com/watch?v=LxjxqgMG6GE

Jedno Ci muszę przyznać - nie rezerwowałem towaru w salonie celem przyjścia
i pomacania. Jeżeli już, to odbierałem tam zanabyte poprzez net klamoty.

> BTW: akurat właśnie w Komputroniku w Arkadii ostatnio kupiłem pendrive nano
> do samochodowego odtwarzacza. Którą to duperelę nagle albo wywiało z
> okolicznych idiotmarketów, albo ceniono jak złoto. Kilka kliknięć w tak
> znienawidzoną przez grupowych handlarzy witrynę pozwoliło mi zlokalizować
> ten nagle deficytowy towar w zasięgu "z buta". I tak, Lada dała mi go
> pomacać - uwaga - przed zakupem, tudzież porównać, czy nie będzie wystawał
> bardziej, niż poprzednio używany. Dlaczego tak usilnie chcesz mnie
> zniechęcić do tej wygodnej formy zakupów? Ja już za stary jezdem na ruletkę
> [...]

I tak po prostu rozdziabali opakowanie (pendrive'y to AFAIR najczęściej
zabetonowane w tych plastikowych blistrach na amen są) bez żadnej pewności,
że tam ten towar kupisz? Może się coś pozmieniało faktycznie…

> Dlaczego mam to robić, skoro mam pizzernię w swoim bloku na parterze?
> Daję parę dych dzieciom i (nie wstając z fotela) za chwilę mam ją w rękach.
> Ciepłą ;->

Też bym chciał mieć tak dobrze. ;D

[ Nikt nie żałuje czegoś, czego nigdy nie posiadał.                        ]
[                                     (Arkana, Glen Cook "Żołnierze Żyją") ]