Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Sat, 26 Oct 2013 14:37:54 +0200
"(c)RaSz" napisał:

: > Duzo później, bo chyba w 1975r. albo 76r., (...)
: > za całe 147 funtów (...) kupiłem Spektrum,
:
: Taaak, ZX Spectrum w połowie lat 70-tych...
: I już wówczas wyświetlał na powitanie
: "© 1982 Sinclair Research Ltd." ? ;->
:

Czyżbyś zerknął na strych, żeby to sprawdzić?  ;)

Tak jak napisał R.e.m.e.k. - takie rzeczy "się pamięta", chociaż ostatni raz sprzętowo odpaliłem Spectrumnę gdzieś na początku wieku, potem już tylko na emulatorach, dzięki czemu nie musiałem już oglądać mojego ulubionego niegdyś komunikatu "R - Tape loading error" ;->

JoteR