Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT
From: p47 <karolakowie1@wp.pl>
Date: Fri, 25 Oct 2013 16:39:58 +0200
On 2013-10-25 07:02, JoteR wrote:
"p47" napisał:

Duzo później, bo chyba w 1975r. albo 76r., na delegacji w Londynie,
za całe 147 funtów uzbieranych z diet (to była kuupa! forsy,
przeciętna pensja wynosiła wtedyt w PRL-u mniej niż 20 funtów
miesięcznie wg czarnorynkowego kursu) kupiłem Spektrum,

Taaak, ZX Spectrum w połowie lat 70-tych...
I już wówczas wyświetlał na powitanie
"© 1982 Sinclair Research Ltd." ? ;->

JoteR

Masz rację! -to już tyle czasu mineło...
Po dłuższym zastanowieniu wychodzi, ze faktycznie, kupiłem go już w 1984 r., tj. w czasie nie pierwszej, a kolejnej delegacji do Anglii.