Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT
From: gof@somewhere.invalid (Adam Wysocki)
Date: Fri, 25 Oct 2013 07:58:07 +0000 (UTC)
Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> wrote:

> Potem doszedł do zestawu CD-ROM.

Pamiętam rozczarowanie, gdy dostałem od kogoś CD-ROMa 2x (bo ktoś kupił
sobie szybszy napęd) i okazało się, że na 286 nie ruszy... któryś driver,
chyba MSCDEX, nie chciał ruszyć (minimalnie 386). Ale muzyki dało się
słuchać, wystarczyło podpiąć zasilacz (to był pierwszy odtwarzacz CD,
jaki miałem).

> Covoxa do odtwarzania muzyki poprzez gniazdo drukarkowe LPT/Centronics
> również gdzieś mam jeszcze w domu. Jakiś znajomy elektronik skonstruował,
> a może na giełdzie komputerowej kupiłem.

Ja dostałem od kogoś schemat i zrobiłem.

> Kolejnym nabytkiem do tego zestawu był dysk twardy Caviar 420MB.

U mnie najpierw był dysk 40MB (z DoubleSpace).

> A na końcu drukarka Star LC 24-200 (wcześniej była jakaś
> monochromatyczna igłówka, Star LC-15 bodajże).

...i igłówka z Mera Błonie. Dużo, dużo później HP DeskJet 690C+.

Wtedy przynajmniej ogarniałem sprzęt, robiłem własne karty ISA, potem
kompletnie wypadłem ze sprzętu i poszedłem w oprogramowanie.

--
"zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
http://www.chmurka.net/