Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czyszczenie drukarki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czyszczenie drukarki
From: "chochlik_drukarski" <chochlik_drukarski@wp.pl>
Date: Tue, 10 Sep 2013 08:50:04 +0200

Użytkownik "Chocobo" <bozupabylazaslona@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l0leg0$2rp$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-09-09 22:49, BartekK pisze:

Problem bardziej z dostępem do zakamarków. Nawet wkładałem pod prysznic i dałem duże ciśnienie i wąski strumień niestety to akurat nie za bardzo działa. O ile w pierwszym zdjęciu to nie jest bardzo duży problem, to już w tego typu elementach http://prntscr.com/1qcove
jest lipa. A na pewno będą jeszcze gorsze.
Próbowałem, owijać śrubokręt szmatką, ale zbiera za bardzo punktowo, no i problem z narożnikami. Może rzeczywiście pędzelek jest wart wypróbowania :)

Ja czyściłem kilkanaście drukarek poprzez rozebranie ich dosłownie do ostatniej śrubki. Większość drukarek po kilku latach jest tak zachlapana w środku, ze inaczej po prostu się nie da. Można ewentualnie poprzestać na zdjęciu wszystkich widocznych plastików, co często też nie jest proste, bo niektóre elementy są mocno zintegrowane z całością. W każdym razie jeśli to ma być czyste to zapomnij o jakimś dłubaniu patyczkami. Jedna kropla tego cholernego tuszu potrafi zabrudzić pół drukarki, a jak zaschnie to godzinami to trzeba moczyć i płukać.