Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowy laptop bez systemu a Linux

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowy laptop bez systemu a Linux
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Mon, 19 Aug 2013 17:18:51 +0000 (UTC)
Baranek <baranek@home.invalid> wrote:

> Tylko OOXML, czyli wersje xxxX.

Formaty binarne podobnie jak OpenOffice.org XML są deprecated.

> Ta norma zresztą zawiera chyba nadal mój ulubiny kwiatek normatywny: "auto
> space like Word95".

O co dokładnie chodzi? autoSpaceLikeWord95 to jest przejściowa
właściwość kompatybilności opisana w specyfikacji pod tytułem
Transitional Migration Features. Jest tam dokładnie opisane
kiedy ma być spacja dodana a kiedy nie.

--
Piotr Borkowski